Vybrat ty pravé zlaté náušnice není nic jednoduchého. Je to přeci jen první šperk, který si malá princezna ponese životem. Naštěstí pro vás máme pestrý výběr dětských náušnic, se kterými bude vaše holčička zářit. Ať už sáhnete po zlatých peckách, nebo vás osloví spíš klasické zlaté kroužky, určitě vyberte dobře. Zlaté náušnice pro děti jsou navíc pěkným dárkem i třeba při narození miminka.
Kroužky, pecky, srdce či s kamínky. Z našeho sortimentu dětských zlatých náušnic si vybere i ten nejnáročnější klient. Nabízíme náušničky ze žlutého zlata, které je pro děti (včetně miminek) ideálním materiálem. Vydrží dlouho a navíc je hypoalergenní. Ať už vaše holčička touží po zlatých náušničkách s motivem berušky, nebo jí chcete připomínat lásku se zlatými náušnicemi ve tvaru srdce, u nás spolehlivě najdete!
Žluté zlato je kvalitní drahý kov. který s časem nečerná, nekoroduje ani neztrácí na hodnotě. U dětských náušnic navíc určitě oceníte to, že alergická reakce na žluté zlato není nijak běžná, takže se tento cenný kov perfektně hodí i pro malá dětská ouška. Navíc vydrží (téměř) věčně, tak vám zlaté dětské náušničky mohou zůstat v rodině po mnoho let.
Dětské náušničky ze žlutého zlata žádnou mimořádnou péči nevyžadují. Jednou za čas je ale vhodné odnést náušnice na profesionální čištění v klenotnictví. Samozřejmostí je dezinfekce náušnic před každým nasazením.
Může. Ale nikdy nezčerná do hloubky. Pokud se vám stane, že vaše zlaté náušnice náhle zčernaly, žádnou paniku. Stačí náušničky podrobit důkladnému čištění a brzy budou zase jako nové. Nejedná se ani o znak nízké kvality zlata, ani o zničení náušnic. Jedná se o povrchové zbarvení, které se zkrátka někdy objeví.
Chceme vám přinášet inspiraci, užitečné info a rady o špercích nebo událostech s nimi spojených.
Nebudeme Vás zahlcovat nevyžádanou poštou, odběr můžete navíc kdykoli zrušit. Odesláním souhlasíte s našimi zásadami pro zpracování osobních údajů."Rodinné Vánoce" f. Danfil Jewellery s.r.o., registrační číslo 0380001185, zaměřený na vytvoření kreativního vánočního marketingového konceptu je financováno Evropskou unií – Next Generation EU v rámci Národního plánu obnovy, iniciativa Kreativní vouchery.