O špercích
Propichování dětských oušek
S výběrem prvních náušniček pro vaši malou holčičku souvisí i rozhodování, kdy a jak nechat ouška propíchnout.
Propíchnout jehlou, nebo nastřelit?
Možnosti jsou v zásadě dvě - propíchnutí, nebo nastřelení, pokud tedy nepočkáte, až se bude vaše malá princeznička moci rozhodnout sama, zda chce, nebo nechce ouška propíchnout.
Propíchnutí jehlou
Propíchnutí jehlou je klasika, která se dělá už mnoho let, je levnější a zakoupené náušničky můžete na ouško dát ihned.
Nastřelení náušnic
Poměrně novější metoda a stále oblíbenější je nastřelení dětských náušniček pomocí speciální nastřelovací pistole. Je obecně méně bolestivé, ale jeho cena je vyšší.
Kdy ouška nechat propíchnout?
Další z otázek snad každé maminky a tatínka při koupi prvních dětských náušniček je, kdy nastává ta nejvhodnější doba k propíchnutí. Opět je to na úvaze a rozhodnutí rodičů. Odborníci však radí, aby se ouška nenechávala propíchnout dříve než ve 3 měsících, kdy je miminko po očkování a je chráněno proti tetanu.
Odborné píchnutí ouškaPéče o dětské ouško po propíchnutí
Čerstvě propíchnuté dírky v oušku doporučujeme nechat v klidu. Každý kontakt s rankou jen zvyšuje možnost zanesení infekce, proto je vhodné to nepřehánět s nadbytečným používáním mastiček, krému, lihu či dokonce Framykoinu, který se má používat jen na zánětlivá onemocnění kůže.
Více o péči po propíchnutíPři výběru prvních náušniček a řešení, kdy a jak propíchnout doporučujeme navštívit naše stránky DětskéOuško.cz, kde je podrobně popsáno nejen kdy, jak a kde nechat ouška propíchnout, ale také, jak se starat o ouško po propíchnutí.
Přejít na stránkyKvalitní inspirace přímo pro Vás
Chceme vám přinášet inspiraci, užitečné info a rady o špercích nebo událostech s nimi spojených.
Nebudeme Vás zahlcovat nevyžádanou poštou, odběr můžete navíc kdykoli zrušit. Odesláním souhlasíte s našimi zásadami pro zpracování osobních údajů.Projekt "Brand Building pro Danfil Showroom”, f. Danfil Jewellery s.r.o., registrační číslo 461000036, zaměřený na kombinaci digitálního marketingu a osobního přístupu kamenné pobočky a je financován Evropskou unií z Národního plánu obnovy - iniciativa Kreativní vouchery, výzva č. 461, Kreativní vouchery II.