Piercing helix se umisťuje do horní chrupavky ucha a je oblíbený pro svůj výrazný a zároveň jemný vzhled. V naší nabídce najdete helix piercingy z bílého, žlutého i růžového 14kt zlata, s diamanty i bez kamenů. Každý šperk je výsledkem pečlivé ruční práce českých zlatníků a kombinuje eleganci s maximálním pohodlím při nošení. Ideální volba pro ty, kteří chtějí podtrhnout svou individualitu luxusním způsobem.
Helix piercing je umístěn v horní části ucha – konkrétně v chrupavce. Tento typ piercingu je stylový, decentní a nabízí široké možnosti kombinací s dalšími šperky. Vzhledem k tomu, že jde o vpich do chrupavky, hojení trvá déle než u klasického lalůčku, ale výsledek stojí za to. Helix piercingy z pravého zlata jsou nejen krásné, ale také bezpečné a vhodné i pro citlivější nositele.
Naše piercingy helix jsou vyrobeny z kvalitního 14karátového zlata, které je hypoalergenní a vhodné i pro citlivější pokožku. Vybírat můžete ze tří barevných variant - klasického žlutého, moderního bílého nebo něžného růžového zlata.
Chcete, aby váš piercing opravdu vynikl? Sáhněte po variantě s přírodním diamantem, který dodá šperku jiskru a eleganci. Každý diamant má svůj certifikát pravosti a je zasazen s maximální precizností.
Za každým šperkem Danfil stojí české zlatnické řemeslo, tradice a cit pro detail. Helix piercingy vyrábíme ručně v naší dílně, což zaručuje nejen vysokou kvalitu, ale i možnost individuální úpravy na přání zákazníka.
Piercing do helixu prochází pomalejším hojením. Doporučujeme pečlivou hygienu, vyhýbat se tlaku (např. při spaní na uchu) a pravidelně čistit jemným antiseptickým roztokem. Správná péče je klíčem k bezproblémovému hojení.
Chceme vám přinášet inspiraci, užitečné info a rady o špercích nebo událostech s nimi spojených.
Nebudeme Vás zahlcovat nevyžádanou poštou, odběr můžete navíc kdykoli zrušit. Odesláním souhlasíte s našimi zásadami pro zpracování osobních údajů.Projekt "Brand Building pro Danfil Showroom”, f. Danfil Jewellery s.r.o., registrační číslo 461000036, zaměřený na kombinaci digitálního marketingu a osobního přístupu kamenné pobočky a je financován Evropskou unií z Národního plánu obnovy - iniciativa Kreativní vouchery, výzva č. 461, Kreativní vouchery II.